Sovmorgon!

Hej allihopa!

Nu har jag inte skrivit på några dagar som jag sa det här med skolan och träningar och när allt har börjat igen.
Nu hinner jag sitta och blogga en liten stund för idag har jag sovmorgon. Det är för att dom håller och bygger en ny matsal på vår skola (vi får äta i klassrummet med matlådor)  dom skulle hålla på och spränga där dom håller på och bygger. Så det är typ vissa hela klockslag som dom spränger och då skulle dom spränga klockan 8:00 först det var därför vi fick sovmorgon för då börjar vi igentligen så då får man inte vara i vissa klassrum och på skolgården och sånt där. Men även fast dom inte skulle spränga klockan 8:00 nu så fick vi ändå sovmorgon. Vi börjar idag 8:30 istället. Vi slutar också 13:30 istället för 13:50. Skönt och sluta lite tidigare iallafall.
Jag kommer typ gå vid 8:15 så jag måste göra iordning allt jag ska typ borsta tänderna och göra iordning mig lite till skolan men jag tror jag skriver lite ikväll eftersom nu är det ju helg. Så nu hra jag tid och skriva.

Ha en bra dag!

Puss & Kram Skumbanan

Kommentarer
Postat av: Simon

jippi jag älskar sovmorgon :D

2009-01-16 @ 07:44:42
Postat av: Ella

skönt med sovmorgon för er :D

2009-01-16 @ 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0