Shopping turerna

Hejsan allihopa!
Igår var jag ju hos Elina, vi kom hem ganska sent, typ vid elva tiden igår kväll. Jag följde först hem till henne efter skolan, sedan var vi hemma hos henne och gjorde lite olika saker. Efter några timmar kom min mamma då skulle vi äta middag hos dom och Elina och jag kollade på Lets dance. Det var därför jag inte skrev något igår kväll men jag skrev ju hos Elina.

Idag har jag iallafall varit och shoppat på IKEA och i huddinge centrum. Det är så mycket rea nu så jag passar på att handla lite vårkläder och lite blandat. Vi köpte väldigt mycket på JC. Det vi köpte skulle kosta typ 4500 kronor men vi köpte det för 1024. Det var ur snygga kläder tycker jag. Vi köpte lite kläder till min kusin Josefin som fyller år om inte så länge. Efter det köpte jag en gul marimekko på akademibokandeln. Sedan åkte vi hem och åt lunch och sånt för vi var på IKEA sen och kom inte hem för så längesen. På IKEA köpte vi lite och kollade lite för att vi ska kanske göra om lite hemma hos oss.
Nu ska jag äta middag. Men jag tror kanske att jag hinner skriva ett inlägg lite senare ikväll för jag ska typ träfa några kompisar men vi får se om jag skriver något mer ikväll eller om jag skriver igen imorgon.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: adam ^^

heysan svejsan ^^

öh.. vad ska jag skriva ? xD



^^

2009-01-10 @ 21:45:13
URL: http://masterblogg.blogg.se/
Postat av: Alina

söt blogg! :)

2009-01-10 @ 21:48:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: ewi

de va säkert jätte fina kläder du köpte <3

2009-01-10 @ 22:00:53
URL: http://ewhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0