Senare den 10/1-09

Hej igen!
Jag sa jag att jag kanske skulle skriva senare och det gjorde jag också! :D
Jag ska inte gå och lägga mig super sent idag men jag ska vara uppe ett tag till.
Imorgon ska jag åka till Södertälje och hälsa på min kompis och hennes familj. Hon är lite yngre än mig men jag lärde känna henne på Cypern när jag var där i april 2008. Det ska bi så kul och träffa henne och hennes famij. Hon ska ha fest det är därför jag ska komma. Så jag ska åka typ runt tolv tiden imorgon. Men jag kanske skriver och lägger kanske in lite bilder imorgon när jag kommer hem om det inte blir för sent eller så för jag ska ju inte lägga mig så sent imorgon eftersom det är skola på måndag.
Men nu ska jag sluta blogga och typ sitta lite vid datan eller städa och fixa lite :D

God Natt och Sov Gott


Kommentarer
Postat av: Anonym

nicig bild på nallen ;)

2009-01-11 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0