Måndag 19/1-09



 

Hejsan allihopa!

Jag hade gjort ett inlägg för inte så länge sen men det vart något konstigt så jag kunde inte lägga in det. Men jag tänkte skriva om samma inlägg igen nu ungefär som jag skrev då.
I lördags var jag och badade i Huddingehallen med min kusin Elvira. Min kusin, min kusins pappa, jag och min pappa var där. Efter vi hade varit och badat så åkte vi hem till oss och då så gjorde vi lite olika saker jag och Elvira sedan åt vi pizza till middag det var jätte smarrigt.
Sedan gjorde vi lite olika saker.

Jag skrev bara lite om det och lite mer saker på det förra unlägget som inte gick att lägga in av någgon konstig andledning.
Men iallafall.

Idag har det iallafall varit en ganska vanlig dag i skolan förutom att vi fick typ någon Info om språkval som vi ska ha nästa termin. Alltså i 6:an. På språkvalet så ska jag ta spanska för det har jag nytta av jag har inte så mycket nytta av dom andra typ tyska och franska och sånt så jag kommer välja spanska. Nu senare på kvällen kom jag hem för att jag har varit på gymnastik. Min kompis Sandra har börjat i min grupp. Men idag så fick jag åka med dom hem och dit. Men sedan fick Sandra ont i knät för hon hade typ gjort illa sig så hon gick hem. Så jag fick åka med Sandras lillesyrra hem i deras bil.
Nu är jag ganska trött så nu ska jag gå. Ses!
Hejdå! Skriver mer en annan gång för det blev ett snabbt inlägg idag och inte så bra skrivet kanske men ändå. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0