Lördagen den 3/1-09

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket, varit med min kompis Jossan, & suttit lite vid datan bara och sådär.
Igår var jag ju på bio med min kusin Josefin, min moster & min mamma. Efter det gick vi hem till dom och åt middag och lite så. Vi åt kyckling och ris och lite saker till. Min kusin Julia var hemma när vi var på bio med deras pappa Anders.
Vi var ju också och shoppade igår. Jag shoppade ganska mycket för mina presentkort. Det här var lite av det jag shoppade igår: en kofta, två tröjor, en liten sminkspegel, & mer saker. Jag kommer lägga in bilder på lite av det jag shoppade. Imorgon ska jag typ kanske åka till min kusin Elvira. Men jag skriver nog imogron tror jag.

Nu ska jag gå och spela nintendo wii

God natt & Sovgott

Puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0