Lördag!

Hej svej!

Skönt med helg!
Denna vecka har gått fort tycker jag.
Men nu har jag inte skrivit sen i typ torsdags eller något sånt. Men nu skriver jag lite iallafall.
Igår gjorde jag inte så mycket, var i skolan, var med några kompisar och sen tog jag det mest lugnt innan jag gick och la mig. Kollade på tv och lite andra saker.
Men idag ska jag typ vara med en kompis om ett tag typ eller nått sånt, sen lite senare ikväll ska jag till min kusin Elvira för att hennes mamma alltså min faster fyller år idag.
Det är typ det jag ska göra idag vad ja vet typ.
Men jag tror inte jag skriver ikväll  men om jag gör det så hörs vi det.

Ha en bra dag!

Puss & Kram Skumbanan! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Bra blogg :) Jag skriver för alla inlägg som jag har läst nu då :P Men bra blogg iallafall! Kul! :) //Anna

2009-01-24 @ 11:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0