Första dagen på 2009

Hej svejs i lingonskogen!

Idag är det ju första dagen på 2009, alltså 1/1-09. Nu får man inte glömma att skriva 09 när man t.ex. ska skriva ett datum eller så. Så man inte skriver 08, hehe.
Idag har jag varit med en kompis och lite sånt.  Imorgon ska jag på bio igen med min moster, min mamma och min kusin, hon är yngre än mig så då får jag inbte se precis vad som helst för hon måste ju också tycka att det är kul och att hon får se den hehe. Jag fick flera presentkort på bio och sånt i julklapp så då passar jag på och gå lite på bio för det var typ till 3-4 bio. Jag ska också gå och kolla lite på stan med min mamma, jag fick så mycket presentkort när jag fyllde år och i julklapp så jag kollar lite ibland om jag kan köpa något för dom. Jag tycker att det är bra med presentkort ofta för då kan man ju köpa precis vad som helst för det beloppet, men jag fick ju andra saker i julklapp och present också hehe.
Jag kommer väll skriva något här på bloggen lite då och då nu under jullovet när jag hinner och så. Jag kommer väll göra mycket roliga saker när jag är ledig på lovet och så. Jag börjar skolan den 8/1 igen. Det är ganska långt kvar. Men det har gått fort det som har gått. Nu ska jag typ gå och lägga mig för jag är rätt trött + att jag sover bort halva dagarna när jag är uppe för länge, men nu har det väll varit för att jag har varit sjuk också.

GOD NATT OCH SOV GOTT!

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0