Snart träning

Hej allihopa!
Jag sitter här och gör inte så mycket, jag ska äta snart också för att jag ska på träning. Idag är det innebandy träning. Jag ska äta fläskkaré med potatis och grönsaker, det ska bli jätte smarrigt! Igår hände det en jätte tråkig sak, jag är jätte ledsen! Men det är lite jobbigt just nu så jag återkommer och berättar det en annan dag. Nu vet jag inte rikitgt vad jag ska göra för jag ringde Jossan men hon var typ sjuk eller så. Hon hade inte heller varit i skolan. Nu är det nog dags att byta om och göra i ordning sig till innebandy träningen, jag glömde och berätta att när jag var med på matchen mot typ Högalid då vann vi med 4-3. Det var super kul! 
Jag tror inte att jag skriver något inlägg när jag kommer hem men jag tror jag gör det imorgon om jag inte har något annat för mig.
Det blir inte så lånt inlägg nu men jag skrev  i alla fall lite.

Hejdå & Ha det så bra!
Puss & Kram Skumbanan!


Kommentarer
Postat av: EEllii :)

Du är bäst på att blogga Sandra :)

Kramiisar

2009-02-10 @ 19:03:26
URL: http://eelliinors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0