Skridskor

Godmorgon!
Vad gör alla?
Jag sitter i alla fall vid datan och just nu håller jag på att blogga. 
Eftersom att det är sportlov nu så ska jag åka skridskor idag, det är så skönt med sportlov!
Jag skulle träffat min kusin Elvira idag men hon är sjuk :(
Så jag ska åka skridskor idag med min pappa, det ska bli kul faktiskt. Igår åkte jag skridskor inomhus i stan i Gallerian. Det var jätte coolt ch roligt! Det var plast is eller vad man säger, det var inte stort men det gick i alla fall att åka på den, det är huvudsaken :D
Idag ska jag ju åka på vanlig is och det är lite skillnad. Vi får se om jag skriver någnting senare eller så. Annars gör jag det i morgon tror jag.

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0