Lördag! (Grattis mamma i efterskott som fylle år igår!)

Hejsan svejsan!
Det var väldigt länge sen jag var inne och bloggade, men nu är jag här. Jag ska börja blogga lite mer nu tror jag, det har hänt väldigt mycket sedan jag bloggade sisst. Ni vet det här med min mammas födelsedag vad jag skulle köpa. Hon fyllde år i går (fredag den 6/2), jag köpte ett örngott, två små ljus som hade ljusstakar, biokort, ett kort och något mer. Hon blev jätte glad!
Igår var jag på Lets dance med mitt innerbandylag, vi var på Sveriges television, det var super roligt! Jag tog kort, fick runt 7 autografer och fick någon slags kort på Laila och Tobias. Helena från Lets dance har varit på min skola och lärt oss dansa , hon och en som heter Rolf har varit det.  Min pappa jobbar på en skola och då har några också varit på hans skola och lärt dom dansa, det var typ Maria elelr något sånt. Jag träffade Maria och någon, typ hennes kille på IKEA när jag var där med min pappa för dom känner typ varandra för det där jag sa om min pappas skola där han jobbar.
Idag har jag firat min mamma, min moster och min mosters man. Vi firade alla 3 på en gång även fast dom inte fyller år på samma dag.
Nu på kvällen har jag kollat på melodifestivalen 2009. Amy Diamond kommer också att vara med någon gång på denna melodifestivalen 2009. Jag älskar henne!
Nu ska jag inte blogga mer tror jag men jag skriver mer en annan dag kanske imorgon.
God natt & Sov gott!
Puss & Kram

Ps!
Kan kanske lägga ut några bilder på Lets dance eller så, en anna dag i sånna fall.
Ds!

Kommentarer
Postat av: elvira

Vad kul att du börjar blogga lite igen!:) Det var ett tag sen sist.

Coolt att du har varit och sett lets dance!

Det skulle jag också vilja, hehe<3

puss på dej sötis!

2009-02-07 @ 22:01:47
URL: http://elvirasvea.blogg.se/
Postat av: Simon I

Tjenare. Jag skulle också ville se lets dance. Vilken tur du har. Ses

2009-02-09 @ 17:31:33
URL: http://brodersimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0