Kungsberget!


God kväll allesammans!
Nu har jag kommit hem från Kungsberget, det har varit jätte roligt och trevligt. Jag åkte igår och kom hem idag. Vi åkte skidor idag och igår, och sedan så åt vi god mat, kollade på melodifestivalen, lärde känna många nya och lite så och massor av mera roliga saker. Vi bodde på en herrgård som heter "Kungsfors herrgård". Det var väldigt fint, det var ett gult hus där man åt och var väldigt  mycket, sedan bodde man i röda hus som typ som små ganska många rum i två ganska stora röda. Vi bodde i rum nummer 10.
Utanför husen fanns det också bastu.

I morse när vi skulle åka skidor så var det någras bil som dom hade hyrt som inte gick igång när vi skulle åka till skidbacken som ligger ungefär 2 kilometer i från skidbacken i morse, vi hjälpte till lite och sedan fick som åka med någon annan till skidbacken. När vi sedan skulle åka hem fick 2 av dom åka med oss i vår bil hem och dom 2 andra fick åka med några andra hem. Jag lärde känna många och allt var toppen!
Jag har massa mer saker att berätta men nu måste jag gå och fixa några saker och duscha och så. Jag bloggar mer en annan dag.
Hoppas alla har haft en bra helg och "Alla hjärtans dag"!
// Sandra.

Kan säkert lägga ut bilder jag tagit själv och så en annan gång.

Här kommer en bild på det gula huset som jag berättade om från herrgården vi bodde på:
(Denna bild har jag inte tagit själv men det finns andra bilder jag har tagit själv men denna hittade jag på internet på typ kungsbergets hemsida).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0