Hemma hos Mormor & Kjelle

Hej allihopa!
Jag är hon min mormor och Kjelle, vi har precis ätit middag, vi år kassler, ananas, tomat, & ris, det var jätte smaskigt.
Vi fikade också lite tidigare på dagen/eftermiddagen. Vi kom runt halv tre eller tre. Innan var vi lite ute på stan och så. Jag shoppade lite. Jag shoppade två tröjor på H&M, nagellack på H&M och glaspärlor på pärlhuset som jag tror det heter. Det är en pärl affär men massor av pärlor och så man kan göra smycken och sånt, min mamma gör smycken och sånt så när hon gör och köper saker till det så brukar jag också göra och köpa, hon är jätte duktig. På affären finns också såhär som man kan plocka själv, det tycker jag är kul och bra.  
Jag åkte sedan hem hit till min mormor och Kjelle, det är här jag är nu och senare ska jag kolla på melodifestivalen och ha lite kvällsmys och bara ta det lugnt. Det är många bra artister som är med i melodifestivalen iår, en av mina idoler är Amy Diamond och hon har ju varit med iår. Hon var ju super duktig!!
Men nu ska jag sluta blogga och vara med min mormor och Kjelle innan vi ska åka hem.

Ha det så bra!!
//Sandra

Kommentarer
Postat av: elvira

sv; tack!:)

puss<3

2009-02-22 @ 18:08:59
URL: http://elvirasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0