Godmorgon!

Godmorgon allihopa!
Jag har precis ätit frukost och gjort i ordning mig till skolan och idag har vi friluftsdag så jag ska åka skidor i Flottsbro, man kunde också välja åka skidor i Romme men det kommer jag spara till 6:an om man kan välja det då eftersom jag var precis i Kungsberget i helgen så idag tänkte jag åka till Flottsbro. Vi ska vara i skolan 9:15 så vi får sovmorgon idag, det är väldigt skönt!
Dom som ska till Romme måste vara i skolan 6:10 typ, det är väldigt tidigt. Jag ska hyra saker där, typ något sånt där alpin paketet eller vad det heter. En buss kommer och hämtar oss i skolan 9:15, sedan åker vi.
Det ska bli jätte kul!
Jag kanske skriver mer senare eller en annan dag och berättar lite mer om min friluftsdag. :D

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0