Fredag den trettonde!



Hejsan allesammans!
Jag sitter just nu och bloggar lite men kollar också på Lets Dance.
Idag är det ju fredag den trettonde! Jag har inte haft otur vad jag kommer ihåg, hur har det gått för er andra?
Idag har det i alla fall varit en bra dag! I skolan hade vi hemlig vän och jag hade Jacob och till vår hemliga vän skulle vi vara extra snälla mot den personen, man skulle också köpa en present tills idag till den. Jag köpte en sån där låda med geléhjärtan och ett kort och själv fick jag som ett ljus som Erik hade gjort till mig, det var jätte fint och kortet jag fick av han var också jätte fint.
Men nu ser jag på klockan att  jag måste gå och packa klart, för imorgon (lördag) ska jag till Kungsberget med min pappa med en diabetesförening som heter Bullerbyn. Kommer hem på söndag igen så då skriver jag mer och berättar.

Ha det så bra så länge!
Ha det så bra på Alla Hjärtans Dag imorgon!

Pussar & Kramar Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0