Studie dag!

Hejsan allihopa!

Jag sitter här framför min pappas dator på hans jobb.
Vi har studie dag idag, det är skönt! :D
Han jobbar på en skola, så det finns saker att göra.
Min pappa är vaktmästare på en skola.
Jag var nyss nere i bibloteket och lånade två böcker, en som heter "Förbjuden frukt" och en som heter "Sandras ponny", det passar ju bra eftersom att jag heter Sandra. :D 
Jag skriver säkert något lite senare, för jag ska gå och göra någonting nu tänkte jag.
Det finns i alla fall många att vara med eftersom att barnen i skolan är här idag.
Dom har ju lektioner men jag kan ju vara med dom på rasterna och lite sånt, hehe.

Hörs senare!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0