Påskdagen!

Hej allihopa!

Nu sitter jag här vid datorn och bloggar lite.
Jag har precis ätit frukost och precis innan frukosten står det att jag har blivit förbjuden på en sida på internet. Det stog typ att om det var felaktigt kontakta administratören till sidan eller något sånt, med det kan jag ju typ inte göra när jag inte kommer in på sidan :S . Jag hade blivit förbjuden! Varför...?
Det är felaktigt!!
Jag blir bara så trött på att det ska behöva var så :S Dom har liksom sagt att jag har gjort något fast jag inte har det!
Äsch men jag bryr mig inte längre jag struntar i den där konstiga sidan. XD

Men nu går vi över till påsken :D
Vad gjorde ni igår?
Jag var ju i alla fall hos min farmor och hemma hos min farfar lite innan. Jag gjorde inte annars så mycket igår... Jo, jag hade lite begravning för min fisk och min hamster har dött :( Hamstern var typ bara lite drygt ett halvår och min fisk var typ 5 år, och det är rätt mycket för en fisk. Men vi ska skaffa ny fisk och ny hamster.

Idag ska jag till min mormor, vi ska typ åka vid 13:00 och jag vet inte riktigt när vi kommer hem men jag kanske hinner blogga lite senare ikväll. :D

Ha en fortsatt trevlig påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0