Påskafton!

Hej allihopa!

Jag hade nyss gjort klart ett jätte långt inlägg men det hände något hel knäppt med datorn :S
Blir så trött att man ska behöva skriva om allt igen, men det kommer nog inte att bli lika långt som förut, vi får se.
Men nu är det i alla fall påsk! Jag älskar påsken!
I torsdags då det var Skärtorsdagen gick jag påskkärning :P med min kompis och hennes lillasyster.
Jag gjorde det för att dom gjorde det. XD
Sedan var jag med min kompis.
Igår då det var Långfredagen så var jag också med min kompis, hon bor på min pappas gata.
Vi gjorde lite olika saker, vi brukar samlas ganska många barn från gården och köra någonting som typ fotboll.
Vi delar upp oss i lag och kör.
Det är skojigt!
Sedan kom min farfar och Ingrid till oss, då fikade min pappa och dom lite och jag och min kompis Josephine gick ner till Gulan och köpte glass som vi hade bestämt att vi skulle göra.

Nu idag så är det ju Påskafton, jag håller på att göra i ordning lite påskpresenter.
Jag ska också åka till min farmor senare sen.

Om jag inte bloggar ikväll så gör jag det i morgon.

Ha en bra påsk!!

Glad påsk!
 
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0