Städdag!

Halloj allihopa!
Fy, vad det är kallt ute! Jag frös jätte mycket även fast jag hade jätte mycket kläder på mig, vi har städdag på våran gård här idag. Det är ganska häftigt att det har kommit snö redan, men ändå inte<333

Igår kom jag hem från Elli vid typ halv elva, vi hade det jätte skojigt!!<333

Ikväll ska jag väl typ vara hemma och ska vara hos pappa idag och åker till mamma sen ikväll , men är egentligen hos mamma men pappa och Yvonne har varit bortresta så jag har inte träffat dom så mycket nu.

Ikväll blir det en myskväll!

Ha det så bra :)

Pussar & Kramar Sandra :D<3333
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi hade oxå städdag kram emelie

2010-10-27 @ 07:42:16
Postat av: Sandra

Ja, juste! <3

Jag såg faktiskt massa folk på din gata :)

Kramar Sandra :D <333

2010-11-02 @ 10:02:13
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0