Helgen!

Hej allihopa!
Jag Ella & Elli hade det super skoj när dom sov här:)<333
Dom åkte hem på förmiddagen igår och då åkte jag och Mamma till min kompis Emma i Trångsund, det var första gången vi var hemma hos varandra och då var vi hos henne för hon hade fest på Pizza Hut :) Min mamma var med dit och sen åkte hon eftersom att det var första gången jag var hemma hos henne. Det var super kul!<333
Vi måste träffas snart igen Emma:D<33
Vi träffades genom att vi fick våran insulinpump tillsammans och för att vi båda har diabetes, inte bara det men vi har det super roligt tillsammans!<33

På förmiddagen och morgonen idag fixade jag och sen kom min moster och min kusin Josefin hit<333 Vi fikade och hade det super kul :D

När jag gick upp satte jag på Twilight och tittade klart på den som jag fick låna av Madde och jag tänkte nog snart börja titta på New moon som jag också fick låna av henne.

Imorgon är det skola igen då, den här helgen kändes längre, jag har märkt om man gör någonting speciellt på fredagen på kvällarna så känns helgen längre, så det är jätte bra :D

Ha det så bra!

Puss & Kram Sandra :)<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0