Heej :)

Halloj allihopa!

Idag hade vi en jätte skön dag i skolan, vi började 9:00 och slutade 13:30, det är väldigt skönt på tisdagar när vi har så bra tider. Vi har faktiskt det bästa schemat av dom flesta har dom sagt.

Sitter lite vid datorn just nu och så pluggar jag.
Ska äta och åka på träning sen, ska snart börja byta om och plugga vidare. Jag kommer hem ganska sent ikväll så jag hinner nog inte blogga mer ikväll.

Igår var jag också på träning, hann inte blogga igår.

Idag efter skolan åkte jag hem med bussen, vid busshållsplatsen var jag med några från klassen och sen åkte jag hem med bussen när den kom, jag och Olivia åkte samma buss. Sen åkte jag hem och när Madde slutade ringde hon mig så lämnade jag tillbaka filmen som jag fick låna av henne, den var jätte bra :D Tack så jätte mycket för lånet igen Madde!<333 

Vi hörs!

Puss &v Kram Sandra :) <3333

En bild från när Elvira var här<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0