Heej allihopa!

Heej allihopa!
Idag har jag gjort massa olika saker bland annat varit på Grönan en stund och eftersom att jag har Guldkort så kan jag bara åka dit en stund om jag vill, så idag åkte jag och min mamma dit och jag räknade ut att jag har varit där 10 gånger i år :D Väldigt många gånger! <3
Jag har varit där med olika ibland och ibland med samma, i fredags var jag där med mina kusiner Josefin och Julia och vi hade det super roligt! Dom är yngre än mig så jag åkte lite saker som dom gillar och kan åka. :D
Det var super roligt, har alltid velat åka dit med mina söta små kusiner!<333:D

På vägen hem från Grönan idag så handlade vi och sen åkte vi hem och bara fixade, förutom att jag var ute med några kompisar en stund :D

Ha det så bra!
Pussar & Kramar Sandra :D<3333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0