Gröna Lund!

Hej allihopa!
Jag har ju Guldbort på Grönan så att idag var jag där för fjärde gången för iår och det var jätte roligt, jag var där med min mamma en från min mammas jobb, två av hennes barn som heter Malin och Vanessa och Vanessa hade med sig en kompis som heter Carolina. Det var jätte roligt!!
Vi åkte massa saker och idag åkte jag Insane för första gången!
Det var SUPER roligt, måste göra det igen nästa gång. :D
När jag har varit på Grönan iår mer så har jag varit med dom jag var med idag förutom att då hade Vanessa med sig en kompis som heter Julia och sen i tisdags var jag där med Emelie och min mamma! Alla gånger har varit super roliga! :D<333

Ha det så bra!
Puss & Kram Sandra :D<333


Kommentarer
Postat av: Amanda

hejj,

jag har oxå varit på Grönan, och jag åkte Insane jag me :D<333333

2010-07-14 @ 12:13:02
Postat av: Sandra

Hej!

Okej, visst är det roligt! :D<333333

2010-07-14 @ 12:19:32
URL: http://sandriskallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0